90 dagar till Sognefjell! 📸

Hej på er! Roligt att se så mycket fin statistik sen senaste inlägget, hoppas det var bra! Vi är framme vid måndag och jag är förstås inte tillbaka i träning även om febern och den värsta hostan är borta. Dock har jag förbjudit mig själv att träna fram till torsdag minst, så ni vet. Nu står jag inför mitt livs viktigaste vår, där all träning ska göras för att prestera på topp på diverse intagningstester och sen en vinter där resultaten blir viktiga, då har jag inte råd med allt för många sjukdagar och ju snabbare jag är tillbaka i träning desto bättre! 

Imorgon väntar dock utvärderingsmöte där vi ska snacka igenom lite vad vi gjort och vad vi ska göra bättre. Alltid viktigt och givande med såna möten! 👏🏻 I övrigt väntar framöver ett påsklov där jag faktiskt drar till Kanarieöarna i en vecka! Woop woop! Haha nej men det ska bli sjukt härligt och skönt att få lite vila och semester!🌴 Efter lovet går vi ut på prao så det händer mycket kul. Efter det är det faktiskt nästan sommarlov och det är dags för läger hit och dit, bl.a till Norge och sen också till Torsby på deras Sommarskidskola!👌🏻 Roligt såklart och till Norge är det faktiskt bara 90 dagar kvar nu.🙌🏻 De här bilderna kan man bara inte slita sig ifrån, saknar och längtar nå vansinnigt mycket!📸

Härligt. För att bli lite allvarliga för en sekund nu går förstås mycket tankar till Skene och den skolklass som var med i olyckan. Jag har själv kompisar i närheten där och det är ju helt galet sorgligt. 😔

Nu har jag precis suttit och utvärderat och satt nya mål mot säsongen som kommer i min träningspärm så att allt finns arkiverat. Nej men sen tänker jag också att den andra delen av min säsongssammanfattning kommer innan vi åker. Tänker att det kan bli tradigt med det här ”igår gjorde jag och det kändes blablabla…” och då stoppar jag in lite såna här texter för att bryta av. Jag hoppas ni gillar dem för jag tycker det gör hemsidan lite fylligare på nåt vis och mer intressant att läsa, eller vad tycker ni? Sen tänker jag faktiskt (!) ta en bloggpaus under den veckan på Kanarieöarna och njuta, det är jag värd efter den här säsongen!😉

I veckan ska jag också se till att skaffa det där gymkortet så det är redo när jag drar igång igen, för nu ligger alla träningskläder och bara vääääntar på barmark och rullskidor så man vill ju ut alltså! 😌

Uuugh de här inläggen blir så långa hörrni, men nu får ni ha det bra så hörs vi mer senare i veckan, jag ska sova nu!

So long

/Filip

Kommentera

