Årets första sommarvärme!👏🏻☀️😍

Hej!! Två dagar har gått sen jag skrev senast. Lite har hänt sen dess, men det jag vill inleda inlägget med är att för en gångs skull hylla vädergudarna!😜👏🏻 Vilket väder vi har haft!!🙌🏻 Helt makalöst fint, över 20 grader och sol!😎 Extra fint är det att tillbringa den tiden här i Strömstad. Ibland inser man inte hur vackert Sverige faktiskt är, för det vädret, den miljön och den värmen som bjudits på här idag är vad jag kallar sommar.👌🏻 Tja, asså de här fem veckorna till sommarlov får gärna svischa förbi rätt snabbt!😁

Nog om det! Igår var det vilodag från träning för mig. En lugn dag igår. Vi åkte in till Strömstad på eftermiddagen och gick och kikade, tog en fika på Kaffedoppet och handlade lite till kvällen. 🍰🍗 Kvällen erbjöd grillat, vilket var väldigt gott, på tal om ”sommarfeelings”.😏👌🏻Kvällen avslutades framför favoritserien; Mord I Paradiset.🤘🏻😍

Idag, däremot så har det hänt mycket. Eftersom Sportshopen i Grebbestad firade 4-årsjubileum hela helgen,med artister som Molly Sanden, Samir och Viktor och Ace Wilder, mfl, så var det inget vi kunde missa! 👍🏻Vi åkte dit efter lunch och handlade och spanade in Idol-Martin!👌🏻😁 Fantastiskt väder, mycket folk och Martin levererade, säger jag bara…👏🏻 Själv köpte jag mig ett par shorts, en löparväst och en T-shirt. Vi stötte även på två av mina tränare (mor och son), som har stuga här, varav den ena jobbar på just Sportshopen.🤗 Kul och lustigt att stöta på båda.

Efter det tog vi oss in till Grebbestad, tog en glass och köpte räkor.☀️ Fint var det!image

image

På kvällen åt vi räkorna och jag tog mig en lite längre löprunda.🏃🏻 Vad hände med rullskidorna tänker ni!? Jo, de SKA jag köra imorgon. Planerade att köra passet runt 6, men det blev sen mat och jag beslutade att skjuta på det tills imorgon. 👉🏻Dessutom håller de på med nåt arbete, så bara halva backen finns tillgänglig. 👎🏻Men, men. Då är det bara att köra dubbelt så fort!😂 Löprundan tog ca. 32 minuter och enligt mina beräkningar blev det ca. 7km!💪🏼 Och jag säger bara att i den här miljön njöt man. Det är inte alltid kul att träna och det gör ont, men i den här omgivningen glömmer man det för ett ögonblick!👏🏻💪🏼 Magiskt!😻image

Jaha. Snart var ju den här helgen slut…😿 Har varit oerhört fint och skönt för både kropp och själ med en helg här!❤️ Morgondagens pass och lite till får ni i detalj på måndag, så in och läs då!🤘🏻

Tack för nu så ses vi då!😋

Kommentera

