KM-BRONS!!😜💪🏼🎿🎖

Ja, tro det eller ej!!🤘🏻🤗  Jag missuppfattade startlistorna, ocho set till min fördel!! Det innebär att jag tar KM-BRONS!😱🎖 Sååååå nööjjjddd! I ett nästan perfekt disponerat lopp så får jag kliva upp på pallen på  GIF- avslutningen senare i vår. Det här betyder så sjukt mycket. I och för sig, vissa var borta, men det är tävling mellan de på startlinjen och förutsättningarna (som gynnade mig) är lika för alla.👉🏻 Jag visar att jag kan, det är inte omöjligt att göra det omöjliga. Men mina förberedelser var kanske det som krävdes för att lyckas!! Avslappnad, utan förväntningar och med en härlig känsla i kroppen! Det är bara att konstatera att det här med underdog är lite min grej.😜 Men detta ger en sjukt stor självförtroende-boost!!😍😍

Nu är jag så taggad på vad som komma skall!!🤗 Imorgon är det parallellslalom i Storstenshöjden, på längdskidor, tänkt som en liten förberedelse för STH Skicross och det blir spännande.💪🏼

Men nu ska jag njuta och fira detta!! 😝 Gud vad skööönt!!🙌🏻

Vi hörs💯💯💯

Kommentera

