Efter regn kommer solsken!!💪🏼☀️

imageIdag gick KM av stapeln i det alltid vintrigt vackra Ånnaboda. Dryga 2 km, mitt sista framträdande på den distansen på ett tag. Och det gick skitbra!!👌🏻💪🏼

Uppvärmningen kändes bra och piggheten fanns i kroppen.🤗Dagsformen var med mig och en kort bana och ett snabbt före passade mig som handen i handsken!🎿 Iaf, med de träningstimmarna😹

Som sagt, en kort bana var det. Det small bara till så var man i mål. Mitt lopp gick jättebra, tekniken satt, kraften och speeden fanns där, hade grymma egenvallade skidor, allt stämde!!👌🏻 Just nu spelar det faktiskt ingen roll vilken placering jag hamnar på, för jag har bevisat för mig själv att JAG KAN och jag är supertaggad för en säsong av slit!! Där med fokus på muskelbyggning.😋 Men traditionen sen tidigare är att jag aldrig varit sämre än 4:a på ett KM/poängtävling. Så jag har både aningar och förhoppningar…😏👉🏻

Men det här var en kanontävling för min del och jag ser fram emot att runda av den här säsongen på ett värdigt sätt!!

Chao, tills vidare, så kommer jag med resultat imorgon!!🤘🏻

Kommentera

