Inget Lilla SS!! 🎿🏆

Hej och förlåt för dålig uppdatering på sistone… Nu är jag frisk och i torsdags gjorde jag första träningen sedan den 23:e februari. 😊  Mer kul än så blev det inte. Jag hade ju inte förväntat mig nån form att tala om.😅 Nej, den träningen var en av de tyngsta i min korta karriär, de första 30-40 minutrarna tyckte jag gick ändå hyfsat, men sen small det bara till och det var syra långt upp över öronen. Och passet i sig  var ju inte ens ett tufft pass, liksom.😔

Efter det så tog jag beslutet att Lilla SS i Falun får vänta på mig tills nästa år… 🙁 Det här året har nollställt mig i min träningsbakgrund och i torsdags gick känslan att jämföra med första gången man står på ett par skidor in i en säsong. Sjukt frustrerande och tråkigt. Men, men jag är sjukt taggad för en försäsong och ska försöka göra allt i min makt för att vända min ilska och besvikelse till en morot istället.💪🏼  När resten av klubben är i Falun, eller i Boden på USM så får jag köra ett lugnt pass imorgon. Jag får ta dagen som den kommer och se om jag står på startlinjen när det vankas KM på tisdag.👍🏻 Isåfall har jag inga förväntningar alls, utan ska bara gå ut och njuta av det som är kvar på säsongen . Och till er som läser det, härligt kört alla GIF:are!💪🏼💪🏼

På återseende på Tisdag, då med besked om KM!🔴🔵⚪️

Kommentera

