Influensan🤒👎🏻

Ja ni! Den här bloggen börjar likna en blogg om sjukdomar snarare än en träningsblogg. 😂😝 I måndags blev en familjemedlem till mig influensasjuk och blev däckad. Jag kände dock inget så i tisdags testade jag med lite träning. Rätt eller fel, det kan man ju ha åsikter om… Fristilsfartdrag var det på gång, trots allt. Det var lite segt, men inget jag totalt oroade mig för, just då. Onsdag kväll slog dock febern till. 39 grader har det stått på termometern i stort sett hela tiden, fram till igår ungefär. Förmodligen hade det med träning att göra, även om jag tror jag hade blivit sjuk i alla fall. Ont i kroppen, hosta, snuva och huvudvärk är inte speciellt kul och särskilt inte som skidåkare…👎🏻😫 Dessutom är det så att i stort sett hela min säsong spolierats av sjukdom.😿 Så surt att det inte finns ord för det. En hel försäsongs förberedelser och så det här…😪  Till skillnad från tidigare, då det aldrig bröt ut, så kan man säga att det gjorde det nu i alla fall…

Ur tävlingsperspektiv så är det väl bara att konstatera att vårt eget arrangemang Kilsbergsloppet är kört!☹️ Ett litet hopp finns det dock att KM och Lilla SS ska gå att genomföra.😋 Det är det vi satsar på nu, och självklart STH Skicross! Dock är det bäst att vänta med anmälningar hit och dit.😊

Ja, det vart , som sagt en riktig ”skitsäsong” för mig iår. Nu tänker jag gå in med revansch-lust in i försäsongen och satsa helt på säsongen 16/17 , då jag, med en finfin försäsong bakom mig, förhoppningsvis, ska vara som bäst!!🙈👏🏻

Vi ses om en vecka, hejdå!!❤️

Kommentera

