Aspelundsrundan – comebacken👏

IMG_20160213_133428Idag bar det alltså iväg mot Zinkgruvan för Aspelundsrundan och min comeback.😄 Loppet kändes hyfsat. Orken fanns inte där som förut, vilket var väntat.☝ Jag hade ju trots allt inte stått på ett par skidor på tre veckor tills idag…😂 Men jag krigade på och gjorde så gott jag kunde. Resultatet är inte bra, men känslan var bättre. Men jag vet också att jag inte ska vara som bäst idag, och med 0 träningsminuter på 3 veckor så var en delad 5:e och sista plats inte så dåligt…😊 Annars var det fina spår som Zinkgruvan bjöd på idag. Lite snö i luften och sisådär -3 grader kallt, fina förutsättningar med andra ord. Nu kör vi vidare mot slutet av säsongen och hoppas att det lossnar på träning och tävling.💪 Med lite träning så hoppas vi att den pusselbiten lossnar så småningom!!😀

Tack för mig så ses vi på Måndag!👍

Kommentera

