Ännu ett bakslag….😣

Ja, som jag skrev tidigare blev jag förkyld i helgen. Det började med snuva och har nu satt sig i luftvĂ€garna… TrĂ„kigt, sĂ„klart och jag vet inte vad Det hĂ€r leder till att morgondagens poĂ€ngtĂ€vling i klassiskt blir instĂ€lld!! Den hĂ€r sĂ€songen har varit allt annat Ă€n bra för min del. TrĂ€ningen har gĂ„tt bra, men sjukdomar har intrĂ€ffat vid exakt de tillfĂ€llen de inte ska….đŸ˜¶ NĂ€sta vecka kommer nĂ€mligen ett koppel tĂ€vlingar och kommer vara sĂ„ i tre veckor framöver! KĂ€nns som att motgĂ„ngarna fĂ„r lĂ€gga ner nu. đŸ˜Ș Men, men! Nu ska jag ta det lugnt i nĂ„gra dagar och sĂ„ smĂ„ningom bli frisk, förhoppningsvis till Torsdag. 🙂 Den hĂ€r veckan kommer nog inte innehĂ„lla nĂ„gra trĂ€ningar, utan jag fĂ„r vara glad om jag kan medverka i tĂ€vlingarna till helgen. Nu Ă€r det bara att bita i det sura Ă€pplet och börja om med formtoppningen! Men i slutet av sĂ€songen, dĂ„ ni, dĂ„ fĂ„r ni se upp!đŸ‘đŸ»

För övrigt börjar bloggen nĂ€rma sig 1000 visningar och dĂ„ kan lova er en överraskning!!😏 PĂ„ torsdag kommer ett inlĂ€gg om helgen och en annan önskan skulle vara att de hĂ€r minusgraderna gĂ€rna fĂ„r Ă„tervĂ€nda!☃

Hasta el JuevesđŸ‡Ș🇾

Kommentera

