Bergebo Ski Weekend 2016👌🎿

IMG_20160110_142141Ja, idag gick alltså Bergebo Ski Weekend av stapeln i Borlänge! 😄 Efter en minst sagt snöig resa (!!) så stallde jag mig på startlinjen, med förväntningar att åka så fort jag kan och tekniken skulle sitta!😊 Med tanke på all nysnö som låg i spåren blev det sista lite svårt…😏 Men loppet i sig gick väl okej. Syran och pulsen kom fort och det blev ”kliv, kliv, överlev!” i princip i 2 kilometer!😂 Men jag tog mig igenom loppet hyfsat, med vetskap om utebliven träning och dålig form så hade jag inga placeringar som hägrade. Men jag försökte göra mitt lopp och en 22:a plats av 28 startande med de förutsättningar som var var klart godkänt.😀 Nu förtjänar jag vila innan dem kraftigt försenade träningen för att bygga form börjar på Måndag!!😄

Avslutar med citatet som får sammanfatta min dag och resten av säsongens framfart!!💪🎿

”Kliv, kliv, överlev”

Kunde faktiskt inte sagt det bättre själv….😁

Kommentera

