14 år och ”Året” del 2😎👌

Ja idag blev man alltså 14.✌🎂 Det vankas kalas och presenter har det blivit! Igår publicerade jag en årssammanfattning av skidåret 2015, som jag för övrigt blev väldigt nöjd med. Men det har ju inte bara varit skidor hela året. Det har faktiskt hunnits med en del annat…😊

Vi blev bjudna till Teneriffa kring påsk. En underbar resa, med all inclusive och pool och buffé och sånt.🍹 Lite annorlunda mot vad Thailand är.😅 Jaja. Sedan följde läger och aktiviteter med klassen 6B, blandat med skola. Den 11 Juni slutade skolan och sommarlovet tog vid! Den tillbringade vi i stort sett bara i Strömstad, där vi har husvagn. Skaldjur, sol och bad och fotboll med våra vänner.😜Kunde inte bli så mycket bättre. Och dessutom en trip till Falun och skidmuséet i några dar med farmor och farfar. Det blev skola och träningar hela hösten innan, vi den 7/11 drog till THAILAND!😍🌴🌞 En underbar resa med oerhört fina minnen och Toppen väder rakt igenom. En försening á 21 timmar var väl plumpen i protokollet, men överlag; en kanonresa!😎

Några dagar senare drog man, som ni också har läst om till Idrefjäll med klubben på skidläger. En oerhört rolig vecka på snö och på skidor!🎿💪

Sedan blev det avslutning och jag gick ut med fina betyg och tog julledigt. 🎄Väl då blev jag förskyld och det har suttit i sedan dess. Och inget genomfört träningspass sedan den 19 December är oerhört frustrerande!😦 Jag är inte sjuk på nåt sätt, men inte ok för att träna!😊 Jag skyndar långsamt.😊 En fin jul med gott sällskap, julklappar och god mat. Fortfarande ingen träning i mellandagarna och tävlingspremiären i Filipstad blev inställd, p.g.a snöbrist.😕

Nu är jag på bättringsvägen och med snö på sin 14-årsdag mår jag väldigt bra just nu!😄Ett underbart år har gått och nya möjligheter att utvecklas och nå sina mål finns inom räckhåll…😊 Nu är sammanfattningen slut och jag tackar för det här bloggåret och vill tacka er läsare.😊

Ni får ha det gott så kommer det ett tränings/tävlings program på Tisdag!!!😏

Chao🏆

Kommentera

